خانواده من
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

من و مامان و بابا ساکن نروژ هستیم و چهار تا عمو و یه عمه مهربون دارم که با مادر جون و اقا جون مشهد زندگی میکنن اما یکی از عموهام با زن عمو و پسر کوچولوشون که ما هنوز ندیدیمش تهران زندگی میکنن. واما خانواده مامان که هفت تا دایی و چهار تا خاله که خیلی دوستشون دارم با مادر جون و اقا جون تهران زندگی میکنن اما یکی از خاله هام  و سه تا از داییهام ازدواج کردن و خونشون نزدیک خونه مادر جونه.وقتی چهار ماهه بودم رفتیم ایران و همه فامیلها رو دیدم بجز دایی مصطفی که ترکیه بود و هنوز ندیدمش .                
                   
               تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net





:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 1 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: